Mazda izaicina tendencēm un, šķiet, dara visu pareizi. Bet autoražotāji turpina savu lejupvērsto sacīkstēs, japāņi vairāk interesē rightsizing. Tas vārdi Хайко Штрицеля, kas koordinē struktūrvienības spēka agregātu Mazda.
Tajā laikā, kad autoražotāji cer uz arvien mazāku dzinēji, Mazda met spēli tās pašas kartes, kas ar laiku izrādījās uzvaru. 2,0 litru benzīna dzinēju, Skyactiv-G un 2,2-litru dīzeļdzinējs, kas tiks atjaunināti.
Turklāt neoficiāli avoti norāda uz iespējamu parādās ar atbrīvošanu gaidāmo paaudzes suv CX-5 ar Skyactiv-X 3.0 M Hybrid, izņemot to, ka pārņēma jaunais pikaps BT-50, kas sadala platformu, dzinēju un virkni tehnoloģiju ar Isuzu D-Max, un pat par iespējamu 3.3-liter Skyactiv-D. R&D nodaļa, dod priekšroku, lai saglabātu noslēpumu attiecībā uz nākotnes dzinēju.
Mazda, vismaz uz doto brīdi esmu atbrīvojusies no stresa noteikumu piesārņojuma. To modeli jau atbilst standartam Euro6d, kas stājas spēkā 1 janvāris 2021. "Nav jēgas piešķirt līdzekļus, lai izstrādātu jaunas tehnoloģijas," saka Хейко Стрицель”